اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » زنگ مهر در مدارس میاندوآب طنین انداز شد

زنگ مهر در مدارس میاندوآب طنین انداز شد

در تاریخ : 01 مهر 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 2,933
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
طی مراسمی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مدرسه حضرت معصومه میاندوآب برگزار شد زنگ آغاز سالتحصیلی جدید به یاد شهدا دوران دفاع مقدس نواخته شد.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، بهروز تقی نژاد رئیس آموزش و پرورش میاندوآب در این مراسم گفت: 48 هزار و 730 دانش آموز در هزار هفتصد و پانزده کلاس درس مشغول تحصیل خواهند بود .

تقی نژاد با اشاره به اینکه در سالتحصیلی جدید برنامه محوری اصلی ترین رکن آموزش و پرورش است گفت: برنامه های این مدیریت در تمامی زمینه ها تدوین شده است و به تمام 384 مدرسه ابلاغ شده است و در سالتحصیلی جدید با کمک همکاران در جهت اجرای سند بنیادین توسعه تلاش خواهیم کرد .

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در تلاش است مدارس تبدیل به کانون فرهنگی، اجتماعی و تربیتی شودعیت این است که جامعه ما به علم زدگی مفرط بدل شده است بنابراین برنامه های اساسی برای اینکه دانش آموزان با اخذ مهارت های اجتماعی در مدارس به آزمون و خطا دچار شود که این مسائل در جامعه عملاً به کار همه این دانش آموزان خواهد آمد.

بهروز تقی نژاد گفت: عدم توازن رشته ها دغدغه اصلی آموزش و پرورش است ، امسال متقاضیان ثبت نام در رشته های فنی و حرفه و همچنین کار و دانش در میاندوآب 25 درصد افزایش داشته است با تدابیری که داریم انتظار داریم توازن بین رشته ها سال آینده بیشتر از این برقرار شود.

از 25 مرداد ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش آغاز شد و با تدابیر مدیر کل هیچ همکاری در میاندوآب بدون ابلاغ نمانده است و هیچ کلاس درسی هم بدون معلم در سالتحصیلی جدید نخواهیم داشت و یکی از قدم های مبارک در سیستم آموزش و پرورش است که نتیجه یک کار گروهی است.







تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود