اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » مراسم گرامیداشت روز آتشنشان با حضور مسئولان شهری در محل ایستگاه شماره 1 آتشنشانی میاندوآب برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز آتشنشان با حضور مسئولان شهری در محل ایستگاه شماره 1 آتشنشانی میاندوآب برگزار شد.

در تاریخ : 07 مهر 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 642
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
مراسم گرامیداشت روز آتشنشان با حضور مسئولان شهری در محل ایستگاه شماره 1 آتشنشانی میاندوآب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب در این مراسم گفت : سختی کار آتشنشانی بر همگان مشخص است، کار جایی سخت تر می شود که آتشنشانان می دانند حین انجام وظیفه احتمال دارد حادثه ی دیگری هم رخ دهد ، اما آتشنشانان با اخلاصی که دارند با دغدغه خدمت به همشهریان فعالیت می کنند .
فرماندار میاندوآب گفت: برای نمونه حادثه ای که روز پنج شنبه در جاده میاندوآب-ارومیه اتفاق افتاد و با توجه به این که نفت کشی در این حادثه حامل 30 هزار لیتر بنزین بود در صورتی که همین آتشنشانان به موقع عمل نمی کردند شاید فاجعه بزرگی بوجود می آمد، ما با چشم خودمان شاهد جانفشانی آتشنشانان بودیم.
قهرمانی ادامه داد:واقعا آتشنشانان جانفشانی می کنند و جای بسی تقدیر از تک تک همه این عزیزان است.
شهردار میاندوآب هم در این مراسم گفت: تا زمانی که از نزدیک در بتن کار آتشنشانی قرار نگیریم سختی کار این افراد را درک نخواهیم کرد، افرادی که برای حفظ جان دیگران حاضرند جان خود را به خطر بیاندازند و کمتر کسی می تواند چنین خطراتی را قبول کند.
رسول ملکی گفت: علاوه بر حوادث طبیعی چون سیل و زلزله، شکل مخاطرات انسان ساز در جامعه متفاوت است، راهها و اتوبانها هر روز گسترش میابد و سرعت یابی وسایط نقلیه هر روز بیشتر می شود و زندگی شهرنشینی عمودی بیشتر می شود به همان اندازه مسئولیت آتشنشانان بیشتر می شود و هر چقدر در مورد کلمه مقدس آتشنشان تبیین کنیم و حرف بزنیم شاید نتوانیم حق مطلب را ادا کنیم.






تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود