اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » نظارت ها باید متناوب باشد و مردم هم این نظارت ها را حس کنند.

نظارت ها باید متناوب باشد و مردم هم این نظارت ها را حس کنند.

در تاریخ : 02 آذر 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 542


پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):

فرماندار میاندوآب در جلسه شورای اداری میاندوآب گفت: بحث کنترل قیمت ها در این برهه بسیار حساس است و کسی حق ندارد قیمت کالاها و خدمات را افزایش دهد، اداره صمت و راهداری وظیفه بیشتری در این امر دارند، اخیرا مسافربران شخصی که غالبا هم فاقد مجوز هستند کرایه مسیرهای روستایی یا بین شهری را افزایش داده اند، لازم است در تمام بخش ها نظارت ها افزایش یابد.

به گزارش میاندوآب پرس: موضوع بعدی که بیشتر خودش را در این شهر نشان می دهد گران فروشی نانوایی هاست مخصوصا سنگگ فروشی ها که به بهانه های مختلف بعضا سنگگ را به دو برابر قیمت مصوب هم به مردم عرضه می کنند و واقعیت هم این است آنچنان که باید نظارتی وجود ندارد و برخی نانوایی ها اصلا پخت ندارند و آردیارانه ای را می فروشند و لازم است تمام اینها نظارت شود و این ضعف به صورت ملموس خودش را نشان داده است.

وی گفت: نظارت ها باید متناوب باشد و مردم هم این نظارت ها را حس کنند.

فرماندار میاندوآب گفت: یکی از مسائلی که این روزها میاندوآب هم درگیر بود بعد از اعلام نرخ جدید بنزین عده ای معاند و ضد نظام قصد شورش و اخلال در نظم عمومی را داشتند که با همکاری نیروهای نظامی و امنیتی در نطفه خفه شد.

مهدی قهرمانی گفت: ما صف مردم را باید از صف اخلالگران جدا کنیم، مردم حق دارند در چارچوب نظام اعتراض خود را به مسئولان برسانند، ولی اینکه بخواهیم با گرایشات خاص دشمنان را همراهی کنیم به هیچ وجه قابل قبول نیست و در این شهر نه آسیبی به کسی وارد شد و نه به اموال عمومی خسارتی وارد شد خوشبختانه مردم هم همراه دولت هستند هرچند عده ای به وضعیت اقتصادی موجود اعتراض داشتند.

وی ادامه داد: مرجع قضایی هم به جد پیگیر است و با عده معدود اخلال گری که دستگیر شده اند مقامات قضایی رسیدگی خواهند کرد، وقتی مقام معظم رهبری موضع خودش را اعلام کرد صف مردم جدا شد چرا که فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و مردم متوجه شدند که عده ای قصد دیگری از این حرکت ها داشتند، مگر کسی که اعتراض دارد پمپ بنزین و بانک و اماکن عمومی آتش می زند، اینها همه از اهداف دشمن است.

فرماندار میاندوآب با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: به هر حال افزایش قیمت بنزین باید انجام می شد، لازم است کشور با یک سری درآمدها و امکانات مدیریت شود، اگر دولت درآمد نداشته باشد در تمامی کارها از جمله کارهای عمرانی دچار مشکل خواهیم شد.

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود