اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » تغییر مسیر ترافیکی در خیابان های میاندوآب

تغییر مسیر ترافیکی در خیابان های میاندوآب

در تاریخ : 12 اسفند 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,371

پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
جلسه شورای ترافیک شهرستان میاندوآب امروز 12 اسفند ماه در محل فرمانداری میاندوآب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، فرماندار میاندوآب در این جلسه با انتقاد از حضور مردم در اجتماعات و خیابان های شهر گفت: رفتار مردم نشان می دهد کرونا را جدی نگرفته اند و شرایط موجود باید بیشتر برای مردم تشریح شود.

قهرمانی گفت: برای عبور از وضعیت فعلی به مشارکت همه مردم نیازمندیم و به مردم اطمینان می دهیم اجازه نخواهیم داد افرادی از کانون های آلوده کشور به میاندوآب بیایند مگر اینکه ۱۴ روز در قرنطینه بمانند چرا که این بیماری بعد از چند روز خودش را نشان می دهد و در روزهای اول و با تست اولیه قابل تشخیص نیست.

فرماندار میاندوآب ادامه داد: در شورای ترافیک مصوب شد دهه اول فروردین 99 مسیر حرکت خودروها در خیابان شهدای غربی از سمت چهاراه طالقانی به سمت تقاطع پاسداران تغییر می کند و همچنین خیابان شهدای شرقی نیز از طرف پاسداران به سمت تقاطع خیابان امام حسین و یک طرفه خواهد بود و همچنین مسیر خیابان کشاورز هم تغییر و سمت حرکت خودروها از طرف تقاطع پاسداران تا تقاطع طالقانی خواهد بود.

مهدی قهرمانی با تاکید بر برخورد با متجاوزان به حریم مردم و کسانی که معابر را سد کرده اند گفت: شورای ترافیک در مصوبه دیگر خود شهرداری را اجبار کرده است با تمام توان و بدون مماشات با کسانی که معابر را سد کرده اند به شدت برخورد کند.
وی گفت در این جلسه مصوب شد، با مسافربران شخصی که کار غیر قانونی می کنند برخورد شدید شود و همچنین کارت تردد رانندگان تاکسی متخلف که اقدام به گرفتن کرایه اضافه می کنند یا به مسافران هتک حرمت ابطال شود.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود