اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » محموله دوم اقلام پزشکی اهدایی کنسولگری ایران در گوانگجوی چین تحویل دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی شد

محموله دوم اقلام پزشکی اهدایی کنسولگری ایران در گوانگجوی چین تحویل دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی شد

در تاریخ : 31 فروردین 1399
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 501
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
استاندار آذربایجان غربی: محموله دوم اقلام پزشکی اهدایی کنسولگری ایران در گوانگجوی چین تحویل دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی شد.
به گزارش میاندوآب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری با قدردانی از تلاشهای وزارت امور خارجه در تقویت دیپلماسی سلامت در شرایط سخت کرونایی افزود: یکی از عرصه های تجلی مشارکت همگانی در مدیریت بیماری کرونا، اهتمام وزارت خارجه در تامین نیازهای پزشکی و درمانی است که بخوبی نمود دارد.

وی افزود: کنسولگری ایران در گوانگجوی چین علاوه بر اهدای ۲۰۴ هزار ماسک سه لایه، در محموله دوم نیز ۳۰ هزار ماسک پیشرفته و هزاران عدد تب سنج،عینک و لباس ایزوله به آذربایجان غربی اهدا نمود.

شهریاری با بیان اینکه استان در تعداد تخت های بستری،آی سی یو و اورژانس از وضعیت خوبی برخودار است گفت: همراهی سرکنسول ایران در گوانگجوی چین برای مقابله با کرونا از طریق تامین اقلام سلامت محور قابل تقدیر است.

نحوه توزیع این اقلام در میان شهرستان های آذربایجان غربی هنوز اعلام نشده است و باید دید مسئولان شهرستان می توانند حق بیمارستان های میاندوآب را از دانشگاه علوم پزشکی مطالبه کنند؟

انتهای خبر/
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود