اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » واحد تولیدی ریسندگی و بافندگی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در میاندوآب احداث می شود

واحد تولیدی ریسندگی و بافندگی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در میاندوآب احداث می شود

در تاریخ : 03 خرداد 1399
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,977

پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرماندار میاندوآب از احداث نخستین واحد تولیدی صنایع پایین دست پتروشیمی آذربایجان غربی در میاندوآب خبر داد.

به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، مهد قهرمانی در حاشیه بازدید از روند تجهیز این واحد تولیدی به خبرنگاران گفت: این واحد راکد در اواخر سال 97 توسط برادران بکتاش خریداری و با ساخت سالن های جدید و خریداری قطعات کارخانه ریسندگی و بافندگی در دست احیا قرار گرفت.

قهرمانی گفت: مدیر عامل این شرکت با همت و پشتکار توانسته است با ترخیص قطعات خریداری شده از گمرک، تجهیز و مراحل نصب را آغاز کند که با سرمایه گذاری بیش از 100 میلیارد تومان قرار است این واحد تولیدی طی دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

یوسف بکتاش مدیرعامل این مجموعه هم گفت: مرداد ماه سال 98 تمام قطعات این کارخانه را که ساخت کشور هندوستان و اتریش هستند خریداری کرده بودیم که چند روز پیش از گمرک ترخیص شده و پیش بینی می کنیم تا دو ماه آینده روند احداث کارخانه به پایان برسد.
وی گفت: با اتمام این واحد تولیدی برای 130 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می شود و روزانه 20 تن محصول نخ پلی پروپیلن تولید خواهد شد، هر چند این مجموعه کامل است و می تواند صفر تا صد کار برش ، دوخت و چاپ را انجام دهد و حتی توانایی تولید لمینت، کامپوزیت و پاکت های سیمانی را هم دارد.

گفتنی است مجتمع پتروشیمی پلی اتیلن میاندوآب که در آستانه عرضه محصولات اش به بازار قرار دارد می تواند مواد اولیه این واحد تولیدی را تامین نماید.



تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود