اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » مطالبه تخصیص اعتبارات ویژه برای سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی میاندوآب

مطالبه تخصیص اعتبارات ویژه برای سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی میاندوآب

در تاریخ : 24 خرداد 1399
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 617
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
جلسه‌ی شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست شهریاری استاندار آذربایجان غربی و با حضور فرمانداران و مدیران ارشد دستگاههای اجرایی، برای تخصیص اعتبارات سال ۱۳۹۹ استان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میاندوآب در این جلسه تخصیص اعتبارات ویژه برای شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح های عمرانی شهرستان را از مسئولان استانی مطالبه کرد.

به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، حسام شیرازه محبت در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سخنانی با قدردانی از توجه و نگاه ویژه استاندار آذربایجان غربی و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به توسعه و آبادانی شهرستان میاندوآب ، با ارائه گزارشی از روند توسعه و اجرای طرح های عمرانی شهرستان میاندوآب، گفت:  علیرغم قرار گرفتن میاندوآب در میان دو رود پر آب،  متاسفانه این شهرستان در بخش آب روستایی دچار مشکل است و ضروری است امسال با تامین اعتبارات لازم بتوانیم بخشی از عقب ماندگی شهرستان میاندوآب در تامین آب شرب روستایی را جبران کنیم.
وی به آب مورد نیاز حوزه صنعت نیز اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبار در جهت آب مورد نیاز برای شهرک صنعتی شد.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان میاندوآب همچنین با اشاره به اجرای طرح دفع فاضلاب شهری شهرستان میاندوآب از سال 1369 گفت: متاسفانه اجرای این طرح با 55 درصد  پیشرفت فیزیکی به کندی صورت می گیرد و ضروری است برای شتاب بخشیدن به روند اجرای آن،  اعتبار ویژه ای در اعتبارات عمرانی استان در سال جاری مد نظر قرار گیرد.
وی همچنین از اضافه شدن بخش بکتاش به بخش های این شهرستان خبر داد و افزود: از استاندار محترم آذربایجان غربی درخواست داریم برای توسعه بخش عمرانی این بخش و ایجاد ادارات مختلف در این بخش اعتبار ویژه ای به این بخش اختصاص دهند.

گفتنی است در این جلسه، استاندار آذربایجان غربی از برنامه ریزی جدی برای اتمام ۳۵۰ پروژه با پیشرفت بالای ۸۰ درصد در سالجاری خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت منابع، اتمام پروژه های عمرانی با پیشرفت بالای ۸۰ درصد از رویکردهای اصلی استان بشمار می رود.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود