اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » امکانات میاندوآب برای مبارزه با کرونا مناسب است

امکانات میاندوآب برای مبارزه با کرونا مناسب است

در تاریخ : 09 تیر 1399
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,530
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامات انجام شده در میاندوآب برای مبارزه با کرونا را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، دکتر ایرج حریرچی دبیر کل ستاد مبارزه با کرونای کشور شب گذشته سفر دو ساعته ای به میاندوآب داشت و در حاشیه این سفر در گفتگو با خبرنگاران گفت: با اقدامات مناسبی که در میاندوآب انجام شده و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی خوشبختانه با افزایش غیرعادی تعداد مبتلایان و پیک بیماری مواجه نبودیم،امیدواریم با کمک مردم و مسئولان این روند ادامه پیدا کند.

معاون وزیر بهداشت گفت: در شهرهایی که تا به حال سابقه ابتلای شدید نداشتیم با عدم رعایت فاصله گذاری فیزیکی حداقل یک متر و عدم استفاده از ماسک شاهد افزایش یکباره تعداد بیماران بودیم که لازم است مردم در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند.

حریریچی با اشاره به اینکه ظرفیت تخت های بیمارستانی شهرستان و ظرفیت متخصصین کادر درمان مناسب است، گفت:  برخی نواقص مثل دستگاه سی تی اسکن و امکانات جانبی در بیمارستان های میاندوآب وجود داشت که تلاش می کنیم در کمترین زمان این مشکلات رو هم حل کنیم.


مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی هم در گفتگو با خبرنگاران گفت: نتیجه ارزیابی .ضعیت شهرستان از نظر امکانات و رعایت فاصله گذاری و موارد بهداشتی مطلوب ارزیابی کردند و از وضعیت رضایت داشتند.

عیسی زاده گفت: سفر دکتر حریرچی برای شهرستان ماحصل هایی هم داشت که از جمله موافقت با اختصاص یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان عباسی، جذب نیرو برای دانشکده پرستاری ، اختصاص دستگاه سی تی اسکن و MRI ، پیگیری احداث بیمارستان 200 تخت خوابی توسط خود وزارت بهداشت که یکی از بزرگترین پروژه های شهرستان خواهد بود، هر چند تحقق همه اینها نیازمند پیگیری های مکرر خواهد بود.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود