اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » بانک ملت پیشرو در پرداخت تسهیلات کرونا

بانک ملت پیشرو در پرداخت تسهیلات کرونا

در تاریخ : 21 مرداد 1399
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,287

پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
رئیس حوزه بانک ملت میاندوآب گفت؛ بانک ملت بیشترین تسهیلات کرونایی در استان را در میان تمامی بانک های استان پرداخت کرده است

امیر مصور که به مناسبت روز خبرنگار به دفتر پایگاه خبری میاندوآب پرس آمده بود گفت؛ در سطح میاندوآب هم تا این لحظه 187 فقره تسهیلات کرونایی به ارزش 13 میلیارد و 270 میلیون ريال پرداخت کرده ایم.
مصور ادامه داد: از اول سال 99 هم 282 فقره تسهیلات #ازدواج قرض الحسنه  با ارزش ریالی 141 میلیارد ريال پرداخت کرده ایم که این هم طبق آخرین آمار بیشترین پرداختی در میان بانک های شهرستان است.
وی با اشاره به ارزشیابی هایی که بانک در مورد کارکنانش انجام می دهد گفت: اینکه مردم بانک ملت را برای انجام کارهای بانکی خود انتخاب می کنند، نشانه اعتماد و اطمینان به این بانک است از این بابت هم قدردان مردم با فرهنگ میاندوآب هستیم.
رئیس حوزه بانک ملت میاندوآب گفت: در ایام کرونا هم مردم با رفتار خود فرهنگ بالای زادگاه باکری را نشان دادند و لازم است مدیران و مسئولان هم در عملکرد خود راهبری شهید باکری را سرلوحه کار خود قرار دهند در ارائه خدمات بهتر به مردم از همدیگر سبقت بگیرند.
امیر مصور به بستر بسیار مناسب خدمات بانک ملت هم اشاره کرد و گفت: خدمات بانک ملت در ایام کرونا به هیچ وجه تعطیل نشد و زیرساخت های بانک در امر بانکداری اینترنتی در این روزها بیشتر مورد استفاده مردم قرار گرفت و پشتیبانی ایده آل شرکت به پرداخت هم در این ایام بسیار چشمگیر بود و سهم قابل توجهی از خدمات بانکی شهرستان در این بستر انجام گرفت و ما از مردم انتظار داریم کارهای بانکی خود را با استفاده از بسترهای غیرحضوری انجام دهند تا کمکی باشد برای پیشگیری از کرونا و همچنین دلجویی از کادر درمان که مدت هاست در خدمت این مردم هستند.

گفتنی است، حوزه بانک ملت دارای 6 شعبه در شهرستان های میاندوآب، شاهیندژ و تکاب است.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود