اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » استاندار آذربایجان غربی؛ 90 درصد جمعیت آذربایجانغربی از نعمت گاز بهره مند شدند

استاندار آذربایجان غربی؛ 90 درصد جمعیت آذربایجانغربی از نعمت گاز بهره مند شدند

در تاریخ : 17 بهمن 1399
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 964


پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir): 
استاندار آذربایجان غربی گفت؛ 90 درصد جمعیت آذربایجانغربی از نعمت گاز بهره مند شدند

محمد مهدی شهریاری در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی و بهداشتی میاندوآب به خبرنگاران گفت: پروژه هایی هم در دست احداث داریم که با اتمام آنها درصد جمعیت برخوردار از گاز شهری استان بیشتر خواهد شد، در حال حاضر 96 درصد کل جمعیت شهرستان و 100 درصد جمعیت شهری میاندوآب از نعمت گاز بهره مند هستند.

شهریاری ادامه داد: امروز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 4 پروژه در حوزه سلامت و یک پروژه شهرداری از دیگر طرح هایی بودند که افتتاح شدند و برای استفاده در اختیار مردم عزیز قرار گرفتند.

شهریاری با اشاره به سفر اخیر نوبخت به آذرباجان غربی گفت: جاده سرچم پروژه ای که سالهاست مردم منطقه چشم انتظار اتمامش هستند هم در مراحل پایانی مسیر گشایی قرار دارد و در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور هم 600 میلیارد تومان بودجه به استان اختصاص یافت که با پیگیری های عیسی زاده نماینده مردم منطقه در مجلس، بخشی از این بودجه برای اتمام جاده میاندوآب-میانه اختصاص خواهد یافت.

استاندار آذربایجان غربی گفت: جدای از اینها بیمارستان 200 تخت خوابی که دو سال پیش کلنگ زنی کردیم به 350 تخت خوابی افزایش یافته است و همچنین شخص خیری هم آمادگی احداث بیمارستان 100 تختخوابی را دارد که این طرح ها هم در حال پیگیری هستند.











تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود