اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » پیام تبریک فرماندار میاندوآب به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

پیام تبریک فرماندار میاندوآب به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

در تاریخ : 11 فروردین 1400
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,688
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir): 
حسام شیرازه محبت به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شکوه و اقتدار کشور در سایه رهبری مقام معظم رهبری، همراهی مردم تلاش مسئولان پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
دوازدهمین روز از بهار هر سال یادآور حماسه پرشکوه رفراندوم ملت بزرگ ایران برای تأسیس نظام حکومتی با عنوان جمهوری اسلامی است که به هیچیک از ابرقدرت‌ها وابستگی نداشته باشد.
نهالی که با حمایت بیش از 98 درصدی ملت از نظام جمهوری اسلامی کاشته شد اکنون چنان سرسبز، تنومند و بارور شده که در برابر شدید ترین تحریمها و فشارهای اقتصادی به خوبی قد برافراشت و به مدد دو بال جمهوریت و اسلامیت، بهروزی آحاد ملت و تحقق شعارها و آرمان‌های انقلاب را هدف راستین خود قرار داد.
امروز نیز کشور ما در موقعیت حساس دیگری قرار گرفته و با بیماری عالمگیر کرونا مبارزه می‌کند. هرچند سال 1400 را با امید به طلوع سین سلامتی آغاز کردیم ولی با تکیه بر جوانان خلاق، بهره گیری از توانمندی داخلی و تلاش مستمرعلاوه بر کنترل و درمان بیماری، در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری، با پشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی، رفع موانع و افزایش تولید ایران اسلامی را در عرصه های اقتصادی و سیاسی به قله های افتخار خواهیم رساند.
اینجانب سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی را به آحاد مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی بویژه مردم شریف شهرستان میاندوآب تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید دارم سال پیش رو، سالی توام با تعالی و پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پر مهرمان ایران باشد.
حسام شیرازه محبت
فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود