اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با محتکران و گران‌فروشان قاطعانه برخورد می‌کند

تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با محتکران و گران‌فروشان قاطعانه برخورد می‌کند

در تاریخ : 22 دی 1400
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 945
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir): 
تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با محتکران و گران‌فروشان قاطعانه برخورد می‌کند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: اگر افرادی بخواهند با فرصت طلبی، معیشت مردم را با احتکار، گران‌فروشی و کم‌فروشی به گروگان بگیرند، با آنان قاطعانه‌ برخورد می شود.

حسین نجف زاده در حاشیه بازدید از کارخانه آرد طراوت میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: در رابطه با برنامه دولت در حذف ارز ترجیحی ممکن است برخی فرصت طلبی کرده و اقدام به احتکار و گران‌فروشی کالاها کنند که در این راستا کمیته ای در استان تشکیل یافته‌ و در آن تمام دستگاه‌های اجرایی که وظیفه نظارتی دارند سازماندهی شده اند تا به صورت هدفمند بر بازار نظارت و بازرسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تصمیم گرفته شده است که در محل به تخلف رسیدگی و با افراد متخلف برخورد شود، اضافه کرد: این نظارت ها در ۲ محور تقسیم بندی شده و اساس بر این است که کنترل و نظارت از محل تولید آغاز و تا مرحله خرده فروشی و همچنین عمده فروشی ادامه داشته باشد.

نجف زاده با بیان اینکه در این رابطه برای سهولت در دریافت گزارش‌های مردمی، سامانه تلفنی ۱۳۵ و سایت ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان در کنار سامانه ۲۲۴ سازمان صمت نیز راه‌اندازی شده‌ است، اظهار داشت: تلاش بر این است تا با هم‌افزایی و تعامل‌ بتوانیم بر بازار نظارت مناسبی داشته باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: اصناف مکلف به درج قیمت و صدور فاکتور به مشتریان و نیز ارائه فاکتور خرید به بازرسان جهت کنترل قیمت ها هستند و در غیر این صورت توسط تعزیرات حکومتی جریمه و درصورت تکرار تخلف منجر به نصب پارچه و حتی پلمب واحد متخلف خواهد شد.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود