اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » افتتاح مدرسه باباپیام میاندوآب با اعتبار 14 میلیاردی

افتتاح مدرسه باباپیام میاندوآب با اعتبار 14 میلیاردی

در تاریخ : 19 بهمن 1400
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 722
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):

بهره برداری از مدرسه شبانه روزی بابا پیام میاندوآب همزمان با  مراسم افتتاح متمرکز 2950 پروژه آموزشی با 13450کلاس درس در سراسر کشور، با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی و مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی آغاز شد.


یاسر رهبردین امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در میاندوآب با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 916 پروژه عمرانی و اقتصادی در آذربایجان غربی به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر هفت هزار و 318 میلیاردتومان افتتاح و کلنگ زنی می شوند که 849 مورد پروژه قابل افتتاح و 67 مورد نیز کلنگ زنی هستند.
سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه ها و اقدامات اساسی برای توسعه و پیشرفت و رفع مشکلات در نقاط مختلف استان پیش بینی شده است، افزود: با راهبری های استاندار، جلساتی با وزرا  و نمایندگان و مسئولان دستگاههای اجرایی انجام گرفته که نوید بخش روزهای خوب در آینده است.
رهبردین با بیان اینکه اولویت و رویکرد ما جذب اعتبارات ملی برای توسعه استان و رفع مشکلات است، گفت: در این راستا در جلساتی که با وزاری نیرو و راه برگزار شده است، تصمیمات خوبی گرفته شده و نتایج آن در آینده ملموس خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه 34 درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند، تصریح کرد: این موضوع اهمیت توجه به توسعه روستاها و رفع مشکلات را می رساند که در این راستا نیز اقدامات لازم برای تامین زیرساخت های روستایی انجام می گیرد تا شاهد عملی شدن مهاجرت معکوس باشیم.
سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی استانی وابسته به کشاورزی و صنعت است، اظهار کرد: حدود هشت هزار کیلومتر راه روستایی داریم که 50 درصد آن آسفالته بوده و برای افزایش این میزان نهضت آسفالت راههای روستایی و محرومیت زدایی از روستاها نیز از جمله برنامه های ما است که در کنار سایر اقدامات در دستور کار داریم.
رهبردین هم چنین بر ضرورت بازنگری در طرح های هادی روستایی در استان تاکید کرد و گفت: هم اکنون متوسط اجرای طرح های هادی روستایی در استان 35 درصد است و لازم است تا طرح های های بر اساس نیازهای روز مورد بازنگری قرار گیرند.
وی با اشاره به هم مرزبودن آذربایجان غربی با سه کشور، تصریح کرد: از این فرصت می توان برای افزایش صادرات از پایانه های مرزی و توسعه استان استفاده کرد.
سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی هم چنین با بیان اینکه موضوع آب در میاندوآب از موضوعات مهم است، افزود: معاون وزیر نیرو نیز در آینده در استان در این زمینه حضور یافته و مشکلات بررسی می شود تا ان شالله شاهد رفع مشکلات باشیم.




تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود