اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » آغاز عملیات احداث ۱۷ کیلومتر بزرگراه در استان با حضور استاندار آذربایجان غربی

آغاز عملیات احداث ۱۷ کیلومتر بزرگراه در استان با حضور استاندار آذربایجان غربی

در تاریخ : 28 بهمن 1400
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 961
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
استاندار: جهش خوبی در توسعه راههای آذربایجان‌غربی رقم خورده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به موقعیت مهم استان و ضرورت گسترش راههای ارتباطی، گفت: در چند سال اخیر جهش خوبی در توسعه راههای استان رقم خورده است؛ استان در مسیر چند کریدور اصلی قرار دارد و نقش محوری در توسعه شریانهای ارتباطی منطقه ایفا می‌کند.

محمدصادق معتمدیان صبح امروز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۱۷ کیلومتر بزرگراه در آذربایجان غربی روند تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور به عنوان نقطه اتصال دسترسی قفقاز به آب‌های آزاد و خلیج‌فارس را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ایمن‌سازی جاده‌های استان به عنوان یکی از مطالبه‌‌های مردم برای تقویت ترانزیت بین‌الملل و سهولت در دسترسی به پایانه‌های صادراتی و مرزی با توجه به مرزهای طولانی با سه کشور، نیازمند کار جهادی است که در بخش حمل‌ونقل بر اساس ظرفیت‌ها اراده جمعی برای رفع کمبودها شکل گرفته است.


وی با بیان اینکه کارهای عمرانی یکی از نقاط امیدبخش و خدمات‌رسانی به مردم و نیز محرومیت‌زدایی محسوب می‌شود، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی استان بحث کاهش آمار تصادفات جاده‌ای است که باید برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت بر اساس منابع مالی و همکاری ارگان‌های مسئول در جهت افزایش ایمنی ترددهای جاده‌ای پیگیری و پروژه‌های کلان و راهبردی استان با توجه به جایگاهی که در کشور و منطقه داریم با سرعت انجام شود.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تامین منابع مالی پروژه های راهسازی خاطرنشان کرد: می طلبد با توجه به ظرفیت های ویژه استان این روند تداوم و تقویت گردد تا با اهتمام جمعی نسبت به بهبود زیرساخت های حمل و نقلی اقدام گردد.

معتمدیان اقتصادی نمودن زیرساخت های حمل و نقلی را یک اصل جدی عنوان کرد و گفت: با بهره گیری درست از ظرفیت هایی چون ریل، جاده و ناوگان هوایی می توان بیش از اینها در توسعه استان نقش آفرین بود.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود