اخبار میاندوآب » میاندوآب » به هیچ اداره ای هیچ پولی پرداخت نمی شود

به هیچ اداره ای هیچ پولی پرداخت نمی شود

در تاریخ : 01 تیر 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,662

رئیس شورای شهرمیاندوآب؛ به هیچ اداره ای هیچ پولی پرداخت نمی شود، فقط 13 نفر از نیروهای شهرداری در فرمانداری کار می کنند و شهرداری حقوق شان را پرداخت می کند
به گزارش میاندوآب پرس،فخراادین آذریان در پاسخ به امام جمعه میاندوآب که گفته بود، شورای شهر ماهیانه 330 میلیون ريال به یکی از ادارات پرداخت می کند، گفت:ما را وارد دعواهای سیاسی نکنید، ما نوکر مردم هستیم و برای خدمت به مردم آمده ایم.
وی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری به هیچ اداره ای هیچ مبلغی پرداخت نمی کند و بلکه اشاره امام جمعه به نیروهای شهرداری است که در فرمانداری کار می کنند و ماهیانه حقوق شان را شهرداری پرداخت می کند و تعدادشان هم 13 یا 14 نفر است که در زمان مسئولین قبلی تصویب و جذب شده اند و همه اینها با مقاصد تماماً سیاسی انجام شده است.
آذریان ادامه داد: شورای شهر با توجه به وظیفه خود مصوب کرده است 150 میلیون ريال برای کمک به برگزاری مراسمات و نماز جمعه به دفتر امام جمعه پرداخت شود و یک خودرو هم چند سال پیش برای دفتر امام جمعه خریداری شده است که در حال حاضر هم مورد استفاده قرار می گیرد.
رئیس شورای شهر میاندوآب ادامه داد: نیروهایی که به صورت غیرقانونی و برای مصلحت سیاسی در زمانی همانند غده سرطانی جذب شده اند ،اگر قرار است کار کنند باید در جای خودشان و با توجه به حکمی که جذب شده اند بکار گرفته شوند، اگر قرار باشد هریک از کارکنان شهرداری را مسئولان شهرستانی بگویند کجا بکار گرفته شوند که شهرداری نمی تواند کار کند .
وی ادامه داد: شهرداری نیروی انسانی در اختیار فرمانداری قرار داده و هیچ پولی پرداخت نمی کند و این روال در خیلی از شهرها کم و بیش وجود دارد علی ای حال دستور جلسه آینده شورای شهر ساماندهی نیروهایی است که خارج از شهرداری کار می کنند  و تلاش می کنیم این نیروها در جهت خدمت رسانی به مردم در اختیار شهرداری قرار بگیرد.
آذریان گفت: برای حفظ حقوق مردم حاضرم جانم را هم فدا کنم و از کسی هم واهمه ای ندارم.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود