اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » سالانه ۴۶۶ هزار تُن انواع مواد معدنی در میاندوآب استخراج می‌شود

سالانه ۴۶۶ هزار تُن انواع مواد معدنی در میاندوآب استخراج می‌شود

در تاریخ : 19 خرداد 1401
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 655

پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir)؛

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با بیان اینکه در این شهرستان ۳۰ معدن دارای پروانه بهره‌برداری وجود دارد، گفت: سالانه ۴۶۵ هزار و ۸۴۰ تُن انواع مواد معدنی از این معادن استخراج می‌شود.


اکبر اسدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با فعالیت این معادن زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۷۵ نفر در این شهرستان فراهم شده است.


وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر در این شهرستان ۱۸۶ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال در حال فعالیت است که زمینه اشتغال مستقیم برای پنج هزار و ۵۸۳ نفر در این واحدها فراهم است.


اسدی افزود: همچنین بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در این شهرستان مشغول به فعالیت است که زمینه اشتغال را برای بیش از ۲۵ هزار نفر فراهم ساخته است.


سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت میاندوآب با بیان اینکه ۲۷۳ پروانه کسب جدید امسال برای واحدهای صنفی تازه تاسیس صادر شده است، گفت: در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی طی سال جاری ۳۱۸ مورد بازرسی انجام و ۱۴۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.


اسدی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از سوی واحدهای صنفی و غیر صنفی اعم از گرانفروشی، احتکار، قاچاق، عدم عرضه و غیره را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ با ما در میان بگذارند تا در اولین فرصت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

خبرنگار؛ فریده چتری

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود