اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » تاکنون هیچ موردی از ابتلا به آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان میاندوآب گزارش نشده است.

تاکنون هیچ موردی از ابتلا به آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان میاندوآب گزارش نشده است.

در تاریخ : 10 مهر 1402
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 391



 جلسه ستاد شهرستانی مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان به ریاست فرماندار میاندوآب با هدف پیشگیری از شیوع بیماری برگزار شد.

مدیر شبکه دامپزشکی میاندوآب در ستاد شهرستانی مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان مطرح کرد؛ تاکنون هیچ موردی از ابتلا به آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان میاندوآب گزارش نشده است.

مهدی فتاحی گفت؛ به مردم اطمینان می دهیم که مجموعه دامپزشکی با تمام توان و بصورت شبانه روزی مرغداری ها، تالاب ها و سواحل رودخانه های شهرستان را با همکاری اداره حفاظت از محیط زیست رصد و مورد پایش قرار می دهند.

دکتر فتاحی عنوان کرد؛ شبکه دامپزشکی با جدیت و بصورت شبانه روزی در جهت پیشگیری از شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان فعالیت می کند ولی برای تحقق این امر نیازمند همکاری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی هستیم.

فرماندار میاندوآبنیز در این جلسه گفت: هدف کلی ستاد مقابله با آنفولانزای پرندگان حفظ سلامت مردم و جلوگیری از وارد شدن خسارت مالی مرغ داران است، برای پیشگیری از شیوع بیماری یکسری وظایف برای اعضای ستاد تعریف شده است که باید انجام شود ولی باید توجه داشت بخش دیگری از اقدامات مربوط به مرغداران است که انتظار داریم همکاری لازم با ستاد را داشته باشند.

محمد رضا رضایی گفت؛برای مقابله با شیوع بیماری باید برنامه مشخصی شامل: کارهایی که باید انجام داد، پیشنهادهایی که داده خواهد شد و وظایف ادارات به فراخور زمان و میزان انتشار بیماری تدوین شود.

وی گفت؛ در این میدان دانش و مهارت نقطه قوت و کم کاری و سهل انگاری بزرگترین آفت خواهد بود.


خبرنگار؛ منوچهر آقایی
سردبیر؛ فریده چتری

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود