اخبار میاندوآب » میاندوآب » بازار قلب تپنده کشور است

بازار قلب تپنده کشور است

در تاریخ : 01 تیر 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,008

امام جمعه میاندوآب گفت بازار قلب تپنده کشور است و باید مدیریت شود:
به گزارش میاندوآب پرس، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز حمعه میاندوآب با اشاره با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: من از مردم می خواهم سازمان تبلیغات اسلامی را به عنوان متولی تقسیم بندی روحانیون و مداحان برای حضور در مجالس خود بپزیرند تا اگر تخلفی هم صورت بگیرد، قابل پیگیری باشد، اینکه می گویند فلان ملا برای برگزاری مراسمی خدا تومن پول گرفت، این در صورتی قابل پیگیری است که از طریق سازمان تبلیغات اسلامی روحانی به آن مراسم رفته باشد.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به روز اصناف گفت: کسبه و بازار قلب تپنده اقتصاد کشورها هستند و همچنین یکی از سه بازوی نظام اسلامی، متاسفانه این بازو در در کشور ما دچار مشکل شده است و بازار دچار رکود است، باید بازار مدیریت شود تا جلوی برخی گرانی ها گرفته شود.

امام جمعه میاندوآب گفت: میزان کشف جرم در میاندوآب نشانه تلاش مسئولان قضایی و انتظامی میاندوآب است،99/5 درصد مردم هم پشتیبان و حامی این مقامات هستند، ما از دست این نیم درصدی ناراحت هستیم که بعضاً شنیده می شود موجب سلب آسایش مردم می شوند ، بنده از مسولان قضایی و انتظامی می خواهم حتی اگر خود من برای سفارش این ارازل و اوباش تماس بگیرم توجهی نکنند و طبق قانون اساسی با این مجرمین برخورد کنند.

وی ادامه داد: مردم توقع دارند دستگاه قضا بدون توجه به حزب و موقعیت ومسولیت و مقامی که فرد دارد ، به تخلفات رسیدگی و مجرمین را محاکمه کنند، چرا که حکومت اسلامی با اجرای قوانین و احکام دین ماندگار می شود.

خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: عده ای در جامعه توانایی گرفتن وکیل را ندارند، دستگاه قضا به عنوان مدعی العموم باید پیگیر حق مظلوم باشد و این مصداق احیای حقوق عامه و گسترش عدل در جامعه است.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه از دستگاه قضایی می خواهم نظارت بر حسن اجرای قوانین را داشته باشد، گفت: ماهانه 330 میلیون ريال، شورای شهر به یکی از ادارات شهرستان پرداخت می کند ، آیا این کار مصداق قانونی دارد و یا در شورای شهر مصوب شده است که صورت می گیرد؟ در حالی که طبق قانون باید 4% بودجه شورای شهر در بخش فرهنگی هزینه شود، ولی نمی شود، من از مسولان می خواهم پیگیری کنند که ماهانه 33 میلیون تومان پول مردم کجا می رود؟
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود