اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » تولد نوزاد سالم از مادر مبتلا به کرونا در میاندوآب

تولد نوزاد سالم از مادر مبتلا به کرونا در میاندوآب

در تاریخ : 14 مهر 1399
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,597
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir): 
مادر میاندوآبی که در دوران بارداری به کووید-۱۹ مبتلا شده بود، نوزاد خود را کاملا سالم و عاری از ویروس کرونا به دنیا آورد.
به گزارش میاندوآب پرس و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میاندوآب، سهراب حیدری مدیر شبکه گفت: این مادر که با علایم بیماری کرونا در بخش ایزوله تنفسی بیمارستان عباسی میاندوآب بستری بود در هنگام زایمان توسط تیم مدیریتی بیمارستان به بخش زایمان بیمارستان حضرت فاطمه منتقل شد.

وی ادامه داد: تیم مدیریتی شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از قبل پیش بینى اتاق عمل ویژه و همچنین اتاق زایمان ویژه براى زایمان اینگونه مادران مشکوک به کرونا و مادران مثبت قطعی، را در نظر گرفته بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب گفت: این مادر باردار مثبت کرونایی در ۳۹ هفتگی، به روش LDR  (زایمان بدون درد) پسری  سالم با وزن ۴/۲۰۰کیلوگرم به دنیا آورد.
 
اکنون حال نوزاد و مادر ۳۶ساله که دومین زایمان خود را تجربه کرد خوب بوده و پس از مشاوره متخصصان عفونی و اطفال از بیمارستان مرخص شد‌اند .

گفتنی است، این ششمین مادر حامله کرونا مثبت در شهرستان میاندوآب میباشد که در بیمارستان حضرت فاطمه شهرستان زایمان نموده  و فرزندی سالم و عاری از ویروس کرونا به دنیا می آورد.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود