اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » با وجودی که 8 هزار نفر از دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند؛ اما یک دانش آموز هم از آموزش عقب نمانده است

با وجودی که 8 هزار نفر از دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند؛ اما یک دانش آموز هم از آموزش عقب نمانده است

در تاریخ : 21 آبان 1399
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,164
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir): 
با وجودی که 8 هزار نفر از دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند؛ اما یک دانش آموز هم از آموزش عقب نمانده است

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب‌ گفت: بیش از 70 درصد دانش آموزان در شبکه شاد احراز هویت شدند و آموزش در فضای مجازی ادامه دارد و برخی دانش آموزان هم با استفاده از بسته های آموزشی و حضور خود معلمان در کلاس های درس آموزش را پیگیری می کنند

بهروز تقی‌نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش میاندوآب‌ اظهار داشت: امسال یک هزار و ۹۳۷ دانش‌آموز در رشته‌های نظری و ۵۰۰ دانش‌آموز میاندوآبی در رشته‌های فنی ‌و حرفه‌ای و کاردانش در آزمون کنکور باهم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۱۶۱ نفر در رسته علوم تجربی، ۵۱ نفر در رشته‌ علوم انسانی و  ۶۷ نفر در رشته ریاضی در دانشگاه‌های مختلف پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه ۱۱۸ دانش‌آموز هم در رشته‌های فنی و حرفه‌ای پذیرش شدند، افزود: ۱۱ دانش‌آموز در رشته ریاضی و پنج نفر در رشته‌های دیگر در دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی، هوافضا و شهید رجایی، قبول شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب‌ همچنین با بیان اینکه ۸۸ دانش‌آموز هم در دانشگاه فرهنگیان قبول شده ‌اند، گفت: از میان دانش‌آموزان قبول شده در آزمون سراسری کنکور امسال در این شهرستان ۲۳ نفر رتبه زیر هزار و ۷۶ دانش‌آموز هم رتبه زیر سه هزار را کسب کردند.

تقی‌نژاد افزود: در رشته‌های نظری ۶۰ درصد پسران و ۴۰ درصد دختران و در رشته‌های فنی و حرفه‌ای ۶۶ نفر هنرجوی پسر و ۵۲ دختر هم هنرجوی دختر پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه این موفقیت‌ها حاصل تلاش و جدیت دانش‌آموزان، مدیران و معلمان مدارس در شرایط سخت کرونایی است، اظهار داشت: دبیران و مدیران مدارس در شرایط ویژه امسال لحظه‌ای از فعالیت دریغ نورزیده به طور مستمر تدریس در شبکه شاد را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر بیشتر از این نیز دانش‌آموزان بااستعداد شناسایی شوند، بازهم شاهد موفقیت بیشتر آنان خواهیم بود، افزود: طی ۲ سال متوالی پذیرش دانش‌آموزان میاندوآبی در رشته‌های پزشکی زبانزد است و بعد از ارومیه دومین رتبه را از این حیث میاندوآب‌ به خود اختصاص داده است.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود