اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » امام‌جمعه میاندوآب‌: اتحاد و همدلی نیاز اصلی کشور است

امام‌جمعه میاندوآب‌: اتحاد و همدلی نیاز اصلی کشور است

در تاریخ : 05 بهمن 1399
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,014

امام‌جمعه میاندوآب‌ گفت: برای حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، کشور از هر زمان دیگری بیشتر در این برهه به اتحاد و همدلی نیازمند است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه مبارک فجر میاندوآب‌ گفت: جذب دوست برای انقلاب همان قرار گرفتن در مسیر انقلاب است و ایجاد دوقطبی همان بوجود آوردن ظالم و مظلوم و تداوم راه آمریکایی- اسراییلی است.

وی با بیان اینکه برخی سنگ انقلاب را به سینه می زنند ولی فداکاری و ایثارگری سردار سلیمانی را زیر سوال می‌برند که این دور از انصاف است، افزود: پایبندی به مبانی و ارزش‌های انقلاب یکی از این شاخصه های یک شخص انقلابی است که باید هنگام ارزیابی افراد در کنار دینداری و دلسوز بودن به آن توجه شود.

وی هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت داشتن برای رسیدن به آنها را از دیگر شاخصه های انقلاب و انقلابی بودن برشمرد و گفت: براساس فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اولین آرمان این انقلاب استکبار ستیزی است و حتی سنگ بنای این انقلاب راندن آمریکا از ایران بود.

امام جمعه میاندوآب‌ پایبندی به استقلال کشور، حساسیت به کار و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن را از دیگر شاخصه های انقلاب دانست و اظهار داشت: گاهی اوقات تمرکز و تلاش خود را به جزییات معطوف می‌کنیم در حالی که باید با در نظر گرفتن انقلاب به چشم‌انداز آن در بعد کلان توجه کنیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده افزود: تنهای راه بقای انقلاب اتحاد و همدلی و پرونده سوزی به جای پرونده سازی است.

امام جمعه میاندوآب افزود: از بین بردن فاصله طبقاتی در جامعه و رسیدگی به امورات مردم بر حسب وظیفه دستگاه‌های اجرایی باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال در میاندوآب براساس تصمیم و دستورالعمل‌های کشوری و استانی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا خواهد شد گفت: در دهه فجر امسال آذین‌بندی و فضاسازی شهری از سوی دستگاه‌های متولی به نحو مطلوب اجرا شود تا اقدامات و اتفاق‌های افتاده در راه پیروزی این انقلاب تداعی و مرور شود.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود