اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » حوادث در میاندوآب کاهش چشمگیری داشته است

حوادث در میاندوآب کاهش چشمگیری داشته است

در تاریخ : 06 مهر 1402
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 304


مدیرعامل سازمان آتشنشانی میاندوآب گفت؛ با فرهنگ سازی های انجام شده و تلاش خبرنگاران و رسانه های شهرستان در سالی که گذشت حوادت و عملیات های آتشنشانی در سطح شهرستان کاهش چشمگیری داشته است.

سامان محمدی به مناسبت 7 مهر روز آتشنشانی، در گفتگو با خبرنگار میاندوآب پرس با اعلام این خبر افزود؛ در 6 ماهه اول سال 1401 آتشنشانان میاندوآب 521 عملیات انجام داده اند که امسال این رقم به عدد 335 رسیده است که کاهش 36 درصدی را نشان می دهد که رقم بسیار قابل توجهی است.

محمدی با اشاره به آمار غرق شده ها نیز گفت؛ در 6 ماهه اول سال گذشته 21 نفر بر اثر غرق شدگی در آب های میاندوآب جان باخته اند که امسال این آمار بیش از 75 درصد کاهش داشته است و به عدد 5 نفر رسیده است که این آمار نشان می دهد خانواده ها بیشتر به حسایت موضوع پی برده اند و از بروز حوادق احتمالی آگاه هستند.

وی به حسایت ها و پیگیری های شهروندان در رابطه با تعداد بالای حوادث شهرستان هم اشاره کرد و گفت؛ به دلیل شرایط جغرافیایی شهرستان تردد بالای خودروها در محورهای مواصلاتی و وجود رودخانه های شهرستان طبیعتا موجب افزایش حوادث خواهد بود.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی میاندوآب گفت ؛ در حال حاضر 35 آتشنشان در سطح شهرمان مشغول خدمت هستند که با رای زنی های انجام شده و نیاز مبرم شهر به جذب نیروی جدید، مقرر گردیده از طریق برگزاری آزمون جذب شوند.


خبرنگار؛ میلاد حسین زاده

سردبیر؛ منوچهر آقایی


تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود