اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » رئیس اداره پست میاندوآب؛بیش از 437 هزار مرسوله در شش ماه گذشته وارد شهرستان شده است

رئیس اداره پست میاندوآب؛بیش از 437 هزار مرسوله در شش ماه گذشته وارد شهرستان شده است

در تاریخ : 17 مهر 1402
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 485


رئیس اداره پست میاندوآب؛بیش از 437 هزار مرسوله در شش ماه گذشته وارد شهرستان شده است.
رئیس اداره پست شهرستان میاندوآب در گفتگویی با خبرنگار میاندوآب پرس به مناسبت روز جهانی پست با تبریک این رو.ز گفت؛ اداره پست میاندوآب دارای 5 ساختمان اداری در شهرهای میاندوآب ، چهاربرج، بکتاش، باروق و کوی قره ورن است که سه ساختمان فعال و ساختمان بکتاش در آستانه بازگشایی و فعالیت قرار دارد، اما ساختمان کوی قره ورن با توجه به مستهلک بودن قرار است تبدیل به مرکز مبادله و تجزیه مرسولات جنوب استان شود.

ابراهیم جدی گفت؛ با توجه به اینکه میاندوآب مرکز هاب پستی شهرهای جنوب استان(بوکان، شاهیندژ، تکاب، چهاربرج، باروق و بکتاش) است تصمیم گرفته شده در آینده نزدیک این ساختمان تبدیل به مرکز مبادلات مرسولات گردد.

وی با اشاره به عملکرد اداره پست در 6 ماهه اول امسال گفت؛ 251672 مرسوله از شهروندان دریافت و به مقاصد ارسال شده است، همچنین در این مدت 437365 مرسوله نیز وارد شهرستان شده و در سطح سه شهرستان توزیع شده است.

جدی گفت؛ 20 دفتر پستی در قالب دفاتر خدمات پیشخوان دولت در سطح شهر میاندوآب فعالیت می کنند و 50 پست روستایی هم در مناطق روستایی کار می کنند و در مناطق روستایی اقدام به توزیع مرسولات پستی می نمایند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس در سطح شهرستان از خدمات پستی بی بهره نیست، گفت؛ اداره پست میاندوآب به تمام روستاهای شهرستان خدمات ارائه می کند و حتی در دور افتاده ترین و صعب العبور ترین نقطه هم مردم از خدمات پستی محروم نیستند.

ابراهیم جدی گفت؛ اداره پست میاندوآب 21 کارمند دارد که 11 نفر از آنها به عنوان پستچی یا همان نامه رسان فعالیت می کنند.

خبرنگار؛ منوچهر آقایی
سردبیر؛ فریده چتری

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود