اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » افزایش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی در محورهای جاده ای میاندوآب

افزایش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی در محورهای جاده ای میاندوآب

در تاریخ : 08 آبان 1402
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 483


فرمانده پلیس راه میاندوآب گفت: امسال ۴۷ مورد تصادف فوتی با افزایش 38 درصدی درمحورهای مواصلاتی این شهرستان، به ثبت رسیده که سهم جاده مهاباد میاندوآب از این میزان 33 درصد است.

سرهنگ صدقعلی قهرمان زاده افزود: در مدت مشابه پارسال۳۴ مورد تصادف در محورهای مواصلاتی میاندوآب ثبت شده بود که امسال رشد قابل توجهی پیدا کرده و امیدواریم در نیمه دوم سال، این روند تغییر یابد.

او اضافه کرد: بیشترین تصادفات جاده های میاندوآب در روزهای جمعه، پنجشنبه و سه شنبه بوده که توجه نکردن به جلو با ۳۸ درصد بیشترین علت تصادفات محورهای شهرستان را شامل می شود.

قهرمان زاده گفت: ۷۷ درصد تصادفات در این شهرستان مربوط به خودروهای سواری بوده و یک سوم سوانح رانندگی هم در محور میاندوآب - مهاباد اتفاق افتاده است.

فرمانده پلیس راه میاندوآب در ادامه گفت: امسال ۲۱ مورد فوتی نیز در محور فرعی برهان در این شهرستان ( میاندوآب – بوکان) ثبت شده که اغلب آنها در چهار نقطه به وقوع پیوسته است.

سرهنگ قهرمان زاده گفت: از ابتدای امسال در مجموع تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۰ درصدی مواجه بودیم و این نوع تصادف به ۳۸۹ مورد رسید و با وقوع آنها ۵۷۱ مصدوم ثبت شده است.


خبرنگار؛ فریده چتری

سردبیر؛ منوچهر آقایی

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود