اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » توزیع 70 درصدی نفت‌سفید مناطق سخت‌گذر منطقه میاندوآب

توزیع 70 درصدی نفت‌سفید مناطق سخت‌گذر منطقه میاندوآب

در تاریخ : 28 آبان 1402
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 618


  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از توزیع 70 درصدی سهمیه نفت‌سفید خانوارهای مناطق سخت‌گذر هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی خبر داد. 


 سیدجواد فیض‌حسینی با بیان این خبر گفت: به منظور تأمین و ذخیره‌سازی نفت‌سفید نقاط کوهستانی روستاهای سخت‌گذر منطقه از ابتدای سال جاری تا کنون، توزیع این مقدار از سهمیه نفت‌سفید مناطق سخت‌گذر و همچنین 60 درصد از سهمیه سوخت زمستانی سایر خانوارهای شهری و روستایی با موفقیت انجام شده است.

فیض‌حسینی ضمن اشاره به کوهستانی و سردسیر بودن اکثر مناطق تحت‌پوشش منطقه، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی لازم پیرامون دریافت و ذخیره‌سازی سهمیه نفت‌سفید خانوارها در یازده شهرستان تحت پوشش منطقه با هماهنگی فرمانداری‌ها و توزیع سوخت با استفاده از زیرساخت بانکی (طرح توزیع الکترونیکی سوخت) انجام شده است.


وی با اشاره به فعالیت 253 باب فروشندگی تعاون روستایی و 11 باب فروشندگی محور در این منطقه اظهار کرد: سوخت مورد نیاز 41 هزار خانوار تحت پوشش یازده شهرستان جنوب استان آذربایجان غربی توسط نفتکش‌های فعال در حوزه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی برای روستاها و مناطقی که فاقد گاز شهری است، انجام می شود.

مدیر منطقه میاندوآب خاطرنشان کرد: این خانوارها می‌توانند با توجه به تعداد خانوار و سهمیه اعلام شده به فروشندگی‌های شهری و روستایی مربوطه برای دریافت سهمیه خود در فاصله‌های زمانی تعیین شده مراجعه کنند.

شایان ذکر است، منطقه میاندوآب باداشتن هشت ناحیه و 103 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، مسئولیت تأمین و توزیع چهار نوع فرآورده‌های نفتی را به یازده شهر جنوب استان آذربایجان غربی برعهده دارد.

خبرنگار؛ سعید بخشی
سردبیر؛ منوچهر آقایی

                                                                                            

         

                        

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود