اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » علی احمدی منتخب مردم میاندوآب، باروق و چهاربرج برای حضور در مجلس دوازدهم شد

علی احمدی منتخب مردم میاندوآب، باروق و چهاربرج برای حضور در مجلس دوازدهم شد

در تاریخ : 13 اسفند 1402
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 2,247


فرماندار ویژه میاندوآب گفت: علی احمدی با کسب ۳۳ هزار و ۴۴۶ رای، منتخب مردم شهرهای میاندوآب باروق و چهاربرج در مجلس دوازدهم شد.


محمدرضا رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مجموع ۹۶ هزار و ۷۲۹ آرای این حوزه انتخابیه بعد از علی احمدی، جهانبخش محبی نیا با ۲۶ هزار و ۶۱۳ رای، حسین فرج زاده ۱۷ هزار و ۹۵۹ رای، معصومه خلیل زاده ۶ هزار و ۶۹۰ رای و فریدون فائضی‌نیا ۲ هزار و ۶۲۷ رای بیشترین رای را کسب کردند.


وی اضافه کرد: در این حوزه انتخابیه محراب محمدی با یک هزار و ۶۲۳ رای، صادق حسن نیاد با یک هزار و ۵۴۱ رای، جمشید داس زرین با یک هزار و ۳۴۰ را، صفر آقایی با یک هزار و ۲۷۸ رای، علیرضا اسماعیلی با ۸۳۷ رای، حسین جعفری با ۷۳۱ رای، عبادالله اسماعیل پور با ۵۵۶ رای، زینب جوانشیهر با ۵۰۱ رای، رحمان نعمتی با ۲۴۶ رای، عزیز شکریان با ۲۱۴ را، توحید عزیزی با ۱۳۹، مصطفی عباسی با ۱۳۱رای، علی نوروزی با ۸۸ رای، فردین تارویردی با ۷۱ رای، ایرج عباس زادیه با ۴۰ رای، وحید پورقنبر با ۳۲ رای و مهدی نجف زاده با ۲۶ رای در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: ۳۴ داوطلب نهایی پس از بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت نهایی شده‌ بودند اما ۱۲ نفر از آنان انصراف و از گرودنه رقابت خارج شدند.


وی افزود: برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه ۱۸۹ شعبه اخذ رای تعیین شده که از این تعداد ۸۹ شعبه مربوط به میاندوآب و مابقی در شهرهای چهاربرق و باروق استقرار پیدا کردند.


 «علی احمدی» اهل روستای حاج حسن علیا شهرستان میاندوآب و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است وی از کارشناسان حوزه اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی و نامزدی در انتخابات دوره های دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه میاندوآب را در کارنامه دارد.


حوزه انتخابیه میاندوآب، باروق و چهاربرج با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.


انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار شد.

خبرنگار؛ منوچهر آقایی
سردبیر؛ فریده چتری

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود