اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » احیای کارت سوخت قطعاً برای اعمال محدودیت خاصی است ولی فعلا هیچ چیز مشخص نشده است

احیای کارت سوخت قطعاً برای اعمال محدودیت خاصی است ولی فعلا هیچ چیز مشخص نشده است

در تاریخ : 28 آذر 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,214
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
مدیر منطقه نفتی میاندوآب گفت: احیای کارت سوخت در راستای مبارزه با قاچاق سوخت است.
به گزارش میاندوآب پرس، داود فعال پور در نشست خبری که امروز با اصحاب رسانه داشت با اعلام این خبر افزود؛ محل سوختگیری و میزان سوختگیری توسط نرم افزارهای شرکت نفت قابل پیگیری است و ما با استفاده از همین سیستم در روزهای اخیر توانستیم 55 کارت سوخت را که مشکوک بود و پس از رهگیری متوجه شدیم در استان سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند، برای جلوگیری از قاچاق سوخت با مصوبه کمیته تخلفات مسدود کنیم.
فعال پور با اشاره به اینکه وزارت نفت اعلام کرده فعلاً برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت و سهمیه بندی ندارد ، گفت: اینکه احیای کارت سوخت قطعا برای اعمال محدودیت خاصی است ولی فعلا هیچ چیز مشخص نشده است و ما منتظر اعلام رسمی مسئولین وزارتخانه هستیم.
مدیر منطقه نفتی میاندوآب با اشاره به اینکه در برهه ای ، مصرف بنزین در کشور بیشتر از تولید شد و حتی در برخی شهرها هم موجب تعطیلی پمپ بنزین ها شد، گفت: این فشارها در منطقه نفتی میاندوآب هم احساس شد ولی خوشبختانه به تعطیلی جایگاهها نکشید و با توجه به کمبود تولید خط لوله هم جوابگوی نیازها نبود و در همین بازه توانستیم مجوز جذب 20 نفت کش که می توانند 600 هزار لیتر بنزین به منطقه نفتی برسانند را اخذ کنیم و با وجود اینها اگر روزی حادثه ای هم برای خط لوله نفت اتفاق بیافتد، منطقه نفتی میاندوآب مشکلی از بابت توزیع سوخت در منطقه نخواهد داشت.
فعال پور به توزیع گازوئیل یورو5 در 8 جایگاه سوخت منطقه نفتی میاندوآب هم اشاره کرد و گفت: نفت گاز یورو 5 حدود دو ماه است که توسط پالایشگاه تبریز برای کاهش آلودگی در شهرهای صنعتی تولید می شود و نزدیک یک ماه است در جایگاههای واقع شده در محورهای اصلی میاندوآب این سوخت پاک عرضه می شود.
وی ادامه داد: خانه بیش از 90 هزار خانوار روستایی در منطقه میاندوآب با نفت سفید گرم می شود و ما روزانه یک میلیون لیترنفت میان این خانوارها توزیع می کنیم و روزانه بیش از یک میلیون لیتر هم بنزین در این منطقه عرضه می شود و میزان عرضع گازوئیل روزانه به عدد یکی میلیون 200 هزار لیتر می رسد و دغدغه ما این است که این سوخت ها را بدست مصرف کننده های واقعی برسانیم.
مدیر منطقه نفتی میاندوآب گفت: 7 میلیون لیتر گازوئیل در ماه برای صادرات تحول کارگزاری می شود که از طرف استانداری معرفی شده است و درآمد حاصل از این صادرات سوخت هم به تعاونی خانوارهای  مرزنشینانی اختصاص می یابد که در شعاع 20 کیلومتری مناطق مرزی استان زندگی می کنند .

گفتنی است منطقه نفتی میاندوآب باداشتن هشت ناحیه و91 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 2باب جایگاه مرزی تمرچین(پیرانشهر)وکیله (سردشت)مسئولیت تامین و توزیع چهار نوع فرآورده های نفتی را به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی برعهده دارد.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود