اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » از ۱۲ تولید کننده میاندوآبی در همایش تولیدکنندگان برتر کشاورزی آذربایجان غربی تجلیل شد

از ۱۲ تولید کننده میاندوآبی در همایش تولیدکنندگان برتر کشاورزی آذربایجان غربی تجلیل شد

در تاریخ : 05 اسفند 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 2,363
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
رئیس جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: این شهرستان با معرفی و انتخاب ۱۲ تولید کننده برتر در رشته های مختلف کشاورزی بعد از مرکز استان مقام نخست را در بین شهرستانهای آذربایجان غربی به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، علی دیانتی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود؛ به یاری خداوند متعال و همت ولای تولیدکنندگان و کشاورزان زحمتکش منطقه و در سایه توصیه های فنی و تلاش های ارزشمند کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی میاندوآب این موفقیت به دست آمده است.
دیانتی ادامه داد: تولید کنندگان برتر این شهرستان در رشته های تولید جو آبی، ذرت علوفه ای، پیاز، صنوبر، پرورش ماهیان گرم آبی، کارخانه خوراک طیور، شرکت خدمات مکانیزاسیون، شرکت خدمات فنی، مهندسی کشاورزی، زن نمونه تسهیل گر، زن نمونه عشاير و بهره بردار نمونه در مشارکت و اجرای طرح احداث و بهسازی کانالهای آبیاری، موفق به کسب مقام نخست در سطح استان شده اند.
به گزارش میاندوآب پرس، در همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی که روز چهارشنبه مورخه ۹۷/۱۲/۱ در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان شماره ۲ سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی برگزار گردید؛ از یکصد تولیدکننده برتر استان که  ۱۲ نفر آن از شهرستان میاندوآب بودند، تجلیل گردید.






تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود