اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » نمایش سونا خاتین در میاندوآب به روی صحنه رفت

نمایش سونا خاتین در میاندوآب به روی صحنه رفت

در تاریخ : 14 اسفند 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,288
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب گفت: نمایش سونا خاتین به کارگردانی هوشنگ بابائی در میاندوآب به روی صحنه رفت.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، محمود نیک مرام در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود؛ نمایش سونا خاتین به کارگردانی هوشنگ بابائی و نویسندگی علی صابر رضایی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری،  فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب  به روی صحنه رفت.
نیک مرام ادامه داد: درون مایه نمایش سونا خاتین مبارزه با رسوم اشتباه و غلط است و داستان این نمایش روایت جنگ دو پادشاه و حق مالکیت برنده جنگ بر دارایی های مادی و معنوی مغلوب است.
وی گفت: نمایش سونا خاتین جدیدترین اثر نمایشی گروه آی پارا است  که  با استفاده از موضوعی بومی و به زبان ترکی و همچنین با بهره بردن از ظرفیت‌های نمایش فولکلوریک آثار علی صابر رضایی  اجرا می شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب گفت: در اجرای این نمایش وحید ثروتی، داریوش ملک پور، ساحل طهماسب زاده، طاهر مطلوبی، پوریا شاهی،حامد یعقوب زاده، آیسان رشیدی، علی موسی زاده، مینا زودران،مهین پیغامی به عنوان بازیگر، سعید افرا و سعید اسدی به عنوان آهنگساز، داریوش ملک پور به عنوان دستیار کارگردان ایفای نقش می کنند.
محمود نیک مرام با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تئاتر فولکوریک آذرباجان غربی در اورمیه ، گفت: این نمایش اثر نخستین جشنواره تئاتر فولکلوریک آذربایجان، ویژه متون نمایشی استاد علی صابر رضایی است  که  از 12 اسفند ماه ۹۷ به مدت 5 شب و از ساعت 20 شب  در سالن مجتمع فرهنگی و هنری میاندوآب و چند شهر استان اجرا می شود.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود