اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » برخی نمایندگان به جای حل مشکلات مردم به فکر جلسه با فتنه گران هستند

برخی نمایندگان به جای حل مشکلات مردم به فکر جلسه با فتنه گران هستند

در تاریخ : 24 اسفند 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 650
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
امام جمعه میاندوآب گفت: برخی نمایندگان به جای حل مشکلات مردم به فکر جلسه با فتنه گران هستند.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های آخرین نماز جمعه میاندوآب در سال 97 گفت:24 اسفند سالروز برگزاری اولین انتخابات مجلس است و از افتخارات این نظام است که در چهل ساله گذشته تقریبا ۴۰ انتخابات برگزار کرده است، اما مردم از مجلس گله مندند، در برهه ای که نمایندگان باید در مجلس بشینند و فکری برای حل مشکلات گرانی بکنند به فکر برگزاری جلسه با فتنه گران هستند، ننگ بر چنین نمایندگانی که به جای حل مشکلات مردم در آستانه سال جدید باشند، با فتنه گران جلسه می گذارند.
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: تصاویری از مجلس منتشر می شود که ما نمی دانیم اینها طبق فرموده امام عصاره ملت هستند یا خروس جنگی؟ وظیفه مجلس قانونگذاری است و باید به فکر اجرای صحیح وظایف خود باشند، از خون امام و شهدا خجالت نمی کشید، از این مردم و رهبر خجالت بکشید.
وی گفت: الان وظیفه نماینگان است که کمک حال دولت باشند و فکری به حال فروش نفت بکنند و با دولت همفکری کنند و به دنبال راهکار باشند تا از دوران تحریم به سلامت عبور کنیم.
خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: اهدا بالاترین نشان نظامی که ذوالفقار است به سردار سلیمانی نشان دهنده این است که ولی امر مسلمین جهان از این سردار نظام راضی است به دلیل نابود کردن داعش و عمل به وعده خودش، نشان دهنده این است مقام معظم رهبری از عملکرد سپاه قدس ایران، قهرمانان حزب الله لبنان، دلاور مردان حشد الشعبی عراق،غیرتمندان حشد الوطنی سوریه، دلیر مردان فاطمیون افغان و سپاه زینبیون پاکستان  که فرمانده تمام اینها سردار سلیمانی است، رضایت دارد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره انتخاب آیت اله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه، گفت:وی یکی از علمای حال حاضر کشور است که هم اعتماد مردمی دارد و هم مرد میدان دیده و سیاسی است امیدواریم این انتخاب موجب بهتر شدن دستگاه قضا شود.
حجت االاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه اطلاله دادرسی ها اصلا به نفع نظام نیست، گفت:کوچکترین خطای دستگاه قضایی بزرگترین خطر برای نظام جمهوری اسلامی است، قوه قضایه کوتاهی کنند مردم مستقیم از ولایت فقیه گله مند می شوند  باید این دستگاه با سرعت چابک سازی شود، روند دادرسی برخی پرونده سالها طول می کشد و باید رئیس قوه قضائیه به فکر راهکار اساسی باشد در همین میاندوآب چگونه 10 نفر قاضی در طول یکسال می توانند به 65 هزار پرونده رسیدگی کنند.
وی ادامه داد:حفظ کرامت انسانی ارباب رجوع هم باید مورد توجه قرار بگیرد مواردی مشاهده شده که یک نفر ساعت ها در پله ها و راهروهای دادگستری ها و دادسراها منتظر می مانند تا بتوانند فقط حرف شان را بزنند و این توهین به مردم است،باید پاسخگویی مستقیم به مردم در دستور کار این قوه باشد و این احترام به مردم است.
امام جمعه میاندوآب گفت: برخی از مردم هم به خاطر همین طولانی بودن دادرسی دنبال حق شان هم نمی روند و مشکل در کمبود نیرو و امکانات است و باید مسولیت ها به قضات انقلابی سپرده شود
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به ناراحتی مردم ازاختلاس ها گفت: در حکومت اسلامی دست دزد را باید در هر مقامی که باشد قطع کرد، نه اینکه اختلاسگر آزادانه در استخرهای کانادا بچرخد و به ریش این مردم و مسئولین بخندد.
خطیب این هفته نماز جمعه میاندوآب، اختلاس ها را موجب سرافکندگی ائمه جمعه و علما دانست و گفت: هر چقدر مردم را در تریبون ها و منبرها مردم را به تقوا و دینداری دعوت می کنند حرفی در مقابل این اختلاس ها ندارند، در کشور ما باید با دانه درشت ها برخورد شود بیش از ۹۹ درست مردم خوب هستند و باید برای آسایش و آرامش این مردم هر کاری می توانیم بکنیم.

در پایان ، امام جمعه میاندوآب به جوانان توصیه کرد با کنترل هیجانات خود اجازه ندهند چهارشنبه سوری به مصیبت تبدیل شود بلکه باید دنبال شادی های معقول باشند و کمک کنند دیگران هم در آرامش این ایام را سپری کنند.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود