اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » 10باب جایگاه CNG در منطقه میاندوآب احداث می شود

10باب جایگاه CNG در منطقه میاندوآب احداث می شود

در تاریخ : 21 اردیبهشت 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 876
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از احداث 10 باب جایگاه CNG در شهرستان‌های جنوب استان اذربایجان غربی خبر داد.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس ،داود فعال پور طی مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: 10باب جایگاه CNG در شهرستان‌های میاندوآب،بوکان ،مهاباد،نقده وپیرانشهر با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر300 میلیارد ریال در حال ساخت است .
وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی تعداد پنج باب از جایگاههای CNG در حال احداث بالای 90 درصد ومابقی پایین تر بوده تصریح کرد:با بهره برداری از این جایگاهها تعداد جایگاه‌های سی ان جی در سطح منطقه میاندوآب به 58باب خواهد ‌رسید.
فعال پور ادامه داد:باتوجه به استقبال عمومی شهروندان در خصوص استفاده از سوخت پاک وهمچنین صرفه جویی در مصرف بنزین روزانه به صورت میانگین حدود ۴50 هزار متر مکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود و با بهره برداری از جایگاه‌های CNG در حال ساخت 100هزار متر مکعب در ساعت به میزان توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده خواهد شد.
وی درپایان  با اعلام اینکه ۴8 جایگاه CNG در منطقه میاندوآب در حال حاضر به توزیع سوخت فعالیت دارندگفت:این تعداد شامل 21 باب جایگاه CNG تک منظوره و27  باب جایگاه دو منظوره است که به صورت شبانه روزی در امر توزیع سوخت پاک  سی ان جی فعالیت دارند.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود