اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » ضعف عمده بازرسی ها و نظارت ها در جامعه مشهود است

ضعف عمده بازرسی ها و نظارت ها در جامعه مشهود است

در تاریخ : 26 خرداد 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 515
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
امام جمعه میاندوآب گفت: الگوسازی بسیار مهم است اما نتوانسته ایم در رسانه ملی به اندازه نیاز به این موضوع بپردازیم.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، حجت الاسلام حمید حسن زاده در جلسه امروز امر به معروف و نهی از منکر میاندوآب با اشاره به عدم توجه جدی به الگوسازی در رسانه های کشور گفت: طراحی فیلم ها و کارتون های الگومحوری باید در دستور کار باشد تا نتیجه مطالبه فرزندان نوشت افزاری باشد که منقش به قهرمان های ملی و کشوری ما باشد وگرنه وقتی رسانه های خارجی برای ما شخصیت های کارتونی درست می کنند وضعیت همین می شود که دانش آموزان دنبال همان شخصیت های تحمیلی رسانه های خارجی بروند.
امام جمعه میاندوآب با انتقاد از وضعیت نظارت و بازرسی ها هم گفت: بازرسی ها در وضعیت فعلی به حدی ضعیف است که مغازه داران از بازرسان هیچ ابایی ندارند و نتیجه این می شود که هر کس هر کالایی را که دلش بخواهد مقابل ویترین ها به مردم عرضه می کند و موجب خدشه دار شدن ارزش های جامعه می شود .
حجت الاسلام حسن زاده گفت: رفتار مقامات نظارتی و بازرسان باید به گونه ای باشد که خلاف کاران بترسند از کار خلافی که می کنند نه اینکه در روز روشن مغازه ها یی ییدا شود که سگ و گربه و خرگوش در ویترینشان به مردم عرضه کنند، اگر امام جمعه خبر این موارد را می بیند مگر می شود دستگاه نظارتی اینها را ندیده باشد که اگر اینگونه باشد نبودن این دستگاه بهتر از بودنش است.
وی ادامه داد: مردم چقدر باید مدارا کنند؟ وضعیت کم کم به جایی می رسد که منکرها معروف شده است، شراب خور از شراب خوردن ترسی ندارد ولی نماز خوان ها از نماز خواندن خجالت می کشند، اسلام دین زور نیست ولی تاکید ما این است اگر خلافی هم خلاف شرع انجام می شود در چهاردیواری های خودشان انجام شود نه اینکه بی حیایی را در جامعه ترویج دهند.
امام جمعه میاندوآب گفت: نباید بی خاصیت باشیم، حضور بانوان در ورزشگاهها، اسب سواری یا دوچرخه سواری خانم ها در خیابان های میاندوآب خطر است باید برای جلوگیری از این بدعت گذاری ها اقدام کنیم
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود