اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » رسانه های معاند برنامه های فرهنگی بیشتری برای تاثیر گذاری در فرهنگ ایرانیان تولید می کنند

رسانه های معاند برنامه های فرهنگی بیشتری برای تاثیر گذاری در فرهنگ ایرانیان تولید می کنند

در تاریخ : 23 تیر 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 610
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
امام جمعه میاندوآب گفت:رسانه های معاند برنامه های فرهنگی بیشتری برای تاثیر گذاری در فرهنگ ایرانیان تولید می کنند.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، حجت الاسلام حمید حسن زاده در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان میاندوآب گفت: برای ساخت فرهنگ عمومی جامعه هم در مبانی دینی و روش دشمنان اسلام حرکت های لاک پشتی و دراز مدت است و اگر می خواهیم فرهنگ جامعه را تغییر دهیم نیاز به برنامه ریزی دراز مدت داریم .
امام جمعه میاندوآب گفت: در کل دنیا حدود 200 میلیون انسانی که به زبان فارسی آشنایی داشته باشند زندگی می کنند و تاسیس این همه شبکه ماهواره ای رایگان آن هم در کشورهایی که هیچ آشنایی با زبان فارسی ندارند برای تاثیر گذاری بر روی فرهنگ ایرانیان است و این شبکه های سعی می کنند با تولید سریال های خانوادگی ارتباط های خارج از ازدواج مرد و زن را عادی جلوه دهند.
وی ادامه داد: در برخی سریال های همین شبکه های معاند شرب خمر و نماز خواندن را در کنار هم نشان می دهند و به جامعه اسلامی القا می کنند که شراب خواری در کنار نماز خواندن عادی است و منافاتی با همدیگر ندارد اینها همان برنامه های دراز مدت دشمن است که مستقیم سراغ اعتقادات و دین مردم نمی روند بلکه در راستای اعتقادات مردم خواسته های خود را به خانواده های ایرانی القا می کنند.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: نتیجه تاثیر همین شبکه های ماهواره ای در میاندوآب هم این شده است که گزارش می رسد در تالارهای شهرستان مراسم مختلط عروسی با رفتارهای آنچنانی برگزار می شود و اینها پروژه های دشمنان است که به شهر ما هم رسیده است، باید اعلام کنیم که بیش از 70 درصد مردم مخاطب شبکه های ماهواره ای هستند و این مراسمات هم برگرفته از برنامه های دشمنان است.
وی گفت: وقتی فروشگاهی در میاندوآب اسم مغازه اش را " من و تو" می گذارد و هیچ محدودیتی هم برای نامگذاری ندارد به مرور موجب می شود مردم دنبال این شبکه بروند و کنجکاو شوند که این شبکه ماهواره ای چه برنامه های ارائه می کند.
امام جمعه میاندوآب گفت: خروجی این جلسه باید ریل گذاری فرهنگ شهر ما باشد، از پوشش بانوان در خیابان ها گرفته تا کارمندان بانک ها و ادارت می تواند در فرهنگ عمومی تاثیر زیادی داشته باشد .
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: برنامه های در خور توجهی در زمینه عفاف و حجاب طی هفته گذشته در میاندوآب برگزار شد و جای تقدیر از نیروی انتظامی من باب برخورد با افراد بی حجاب است و لازم است حداقل شان نظام جمهوری اسلامی را مسئولان و خانواده های شان بیشتر حفظ کنند.
وی ادامه داد: امنیت اجتماعی باید بیش از اینها در جامعه احساس شود و در برخورد با تالارها، رستوران ها و کافی شاپ ها باید مر قانون مورد نظر باشد و با متخلفین برخورد قاطع صورت گیرد.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود