اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » خبرنگاران میاندوآب تجلیل شدند

خبرنگاران میاندوآب تجلیل شدند

در تاریخ : 18 مرداد 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,089

پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):

خبرنگاران میاندوآب طی مراسمی به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شدند.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، طی آیینی با حضور فرماندار ، نماینده مجلس ، امام جمعه  و برخی اعضای شورای شهراز خبرنگاران شهرستان تجلیل شد.
در این مراسم فرماندار با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار گفت:خبرنگاران رسالت سنگینی دارند و در جهت انعکاس دستاوردها ، عملکرد مسئولان تلاش می کنند و اعتقاد داریم اگر قرار است در جهت توسعه شهرستان قدم برداریم انتقاد هم لازم است و انتقادهای سازنده است که منجر به توسعه در بخش های مختلف می شود.
مهدی قهرمانی گفت: مشکلاتی اجتماعی که امروزه دامن گیر جامعه شده است می تواند با فرهنگ سازی توسط رسانه ها کنترل شود، انتشار کم کاری یکی از پیمانکاران در پروژه عمرانی که در شرف آغاز بود موجب شد ما کار متوقف کنیم و از پیمانکار بخواهیم بر اساس اصول فنی و درست کار را انجام دهد که اینها هم ا حسن های رسانه هاست.

جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: از شما خبرنگاران می خواهم میاندوآب را زنده نگه دارید، آینده میاندوآب روشن تر از برخی مراکز استان هاست با ظرفیت هایی که این شهر دارد هم پتانسیل سیاسی، هم فرهنگی و هم جغرافیایی دارد که در طول تاریخ به هر دلیلی در حقش اجحاف شده است و برای گرفتن این حق نقش رسانه ها انکار ناپذیر خواهد بود.







تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود