اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » 20 طرح مخابراتی، عمران روستایی، ورزشی و سلامت در میاندوآب به بهره برداری رسید

20 طرح مخابراتی، عمران روستایی، ورزشی و سلامت در میاندوآب به بهره برداری رسید

در تاریخ : 06 شهریور 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 2,363
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در مراسم آغاز بهره برداری از روکش آسفالت معابر گفت: پروژه روکش آسفالت محور میاندوآب-بوکان و فاز اول بزرگراه الغدیر با هدف افزایش ایمنی و تقلیل تصادفات جاده ای در این محورها انجام شده است.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس ، ارسلان شکری در آیین بهره برداری از این پروژه ها گفت: در هفته دولت امسال در سطح آذربایجان غربی بهره برداری از 144 کیلومتر از راههای روستایی اصلی و فرعی آسفالت شده آغاز شده است، برای این حجم آسفالت حدود 850 میلیارد ريال هزینه شده است که از این مقدار 6 کیلومتر در میاندوآب می باشد.
شکری ادامه داد: کارهای انجام شده در شرایط سخت فعلی کشور است ، طرح ابرار که برای بهسازی راههای روستایی است با صدور دستورالعمل اجرایی از سوی وزیر در آذربایجان غربی هم آغاز شده که در این طرح 160 کیلومتر از راههای روستایی استان بهسازی می شود که میاندوآب هم از این طرح بهره مند خواهد شد.
جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژه های راهداری میاندوآب گفت: بهره برداری ازاین  پروژه نشان می دهد با نظر لطف خداوند پروژه های عمرانی در کشور ما تعطیل نمی شود، عدم تعطیلی پروژه ها در سایه تلاش های مدیران و مسئولین است و این رضایتمندی مردم را تقدیم می کنیم به روح بلند شهدای دولت رجایی و باهنر.
 همچنین با حضور مسئولان میاندوآب و مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی ، زمین چمن مصنوعی سرپوشیده کیمیا که در زمین به مساحت 1100 متر مربع با سرمایه گذاری 18 میلیارد ريالی بخش خصوصی ساخته شده است به بهره برداری رسیدو افتتاح طرح هادی 9 روستای میاندوآب به طور همزمان طرح بعدی بود که با حضور مسئولان در روستای قرمر خلیفه انجام شد.
افتتاح ششمین پایگاه فوریت پزشکی اورژانس میاندوآب در جاده میاندوآب-تپه رش پروژه بعدی بود که در پنجمین روز هفته دولت توسط مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد، سهراب حیدری مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در مرایم افتتاح این طرح گفت: این پروژه با سرمایه 5 میلیارد ريال ساخته شده است که تماما توسط خیران ساخته شده است و آمبولانس مستقر دراین پایگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تامین شده است.
حیدری گفت: با توجه با افزایش پایگاههای اورژانس شهرستان زمان رسیدن امداد گران بر بالین بیمار از 12 دقیقه به 6الی 7 دقیقه رسیده است و امیدواریم دو پایگاه دیگر نیز بزودی در سطح شهرستان ساخته شود.
آغاز بکار 7 سایت مخابراتی در میاندوآب دیگر برنامه ای بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در روستای گوگ تپه به طور همزمان به بهره برداری رسید ، خیرالله نیا رئیس شرکت مخابرات میاندوآب در این مراسم گفت: برای ساخت این طرح ها 43 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است و این سایت ها با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز ساخته شده است و مردم منطقه می توانند از اینترنت پر سرعت استفاده نمایند.
برنامه پایانی پنجمین روز هفته دولت در میاندوآب ، کلنگ زنی احداث مدرسه 3 کلاسه خیرساز در روستای تازه کند للکلو بود.









تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود