اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » بارش ها از اواسط مهر در میاندوآب آغاز می شود

بارش ها از اواسط مهر در میاندوآب آغاز می شود

در تاریخ : 02 مهر 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 999
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرماندار میاندوآب گفت:ما مجری قانون هستیم و فراتر از قانون اختیاری نداریم.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، مهدی قهرمانی در جلسه مدیریت بحران شهرستان میاندوآب با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: بر همگان وظیفه است ضمن گرامیداشت این ایام فرهنگ دفاع مقدس و جانفشانی هایی که توسط فرزندان غیور این سرزمین انجام شده است را به نسل های آینده منتقل کنند.

قهرمانی گفت: ما مجری قانون هستیم و فراتر از قانون اختیاری نداریم، در مورد منازلی که خارج از محدوده ساخته شده اند طبق مصوبه ای که مجلس 2 سال پیش داشت برای مدت محدودی فرصت به مالکان این منازل داده شد که خدماتی مثل آب و برق و گاز دریافت کنند، شخصی همان موقع احساس نیاز نکرده و برخی خدمات را نگرفته است، اما در حال حاضر قانون اجازه نمی دهد به این اماکن خدمات ارائه شود.
فرماندار میاندوآب گفت: برای برخی طرح ها بی تفاوت هستیم و وقتی طرحی مصوب شد متوجه می شویم چه اتفاقی افتاده است، کارشناسان شهرداری نباید به مهندس مشاور در مطالعه طرح تفضیلی اجازه می دادند هر خیابانی را به عنوان تعریض قرار دهد، مگر شهرداری کارخانه دلار سازی دارد که بخواهد این همه خیابان را تعریض و مسیر گشایی نماید.
وی ادامه داد: تمام ادارات موظف هستند هر طرحی که مطالعه می شود دقیق مورد بررسی قرار دهند و اینگونه نباشد که هم حق الناس ضایع شود هم به بیت المال تجاوز شود.
احمدعلی بنایی رئیس اداره هواشناسی میاندوآب هم در این جلسه با اشاره به اینکه بارش های امسال از نیمه دوم مهر ماه آغاز می شود گفت: در سال زراعی گذشته در میاندوآب 432.7 میلیمتر بارش داشتیم که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22.1 درصد افزایش نشان می دهد و نسبت به دوره آماری 62 درصد بیشتر شده است.

بنایی گفت: متوسط دمایی سال زراعی 13.7 بوده است که نسبت به متوسط دماس سال قبل 0.5 کاهش داشته است و کمترین دمایی که ثبت شده است 11.1 درجه زیر صفر بوده است که تقریباً مشابه سال قبل بوده است و این رقم برای دوره آماری میاندوآب منفی 27 درجه ثبت شده است.
وی ادامه داد: حداکثر دمای ثبت شده هم 41.5 درجه بوده است که در دوره آماری این عدد به 44 درجه بالای صفر هم رسیده است .
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود