اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » قاضی پور: باید کسانی که اقتصاد کشور را به این روز انداخته اند اعدام شوند.

قاضی پور: باید کسانی که اقتصاد کشور را به این روز انداخته اند اعدام شوند.

در تاریخ : 05 تیر 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,429
به گزارش میاندوآب پرس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (5 تیر 97) در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم طی تذکری اظهار داشت: ما باید جلوی هر گونه فتنه‌ای را بگیریم.
وی گفت: با توجه به اینکه فتنه اقتصادی به راه افتاده است باید با کسانی که این مشکلات را برای ارز کشور به وجود آورده‌اند برخورد کرد.
قاضی‌پور با اشاره به درخواست جمعی از نمایندگان مجلس برای سؤال از رئیس جمهور عنوان کرد: عده‌ای نگذاشتند سؤال از رئیس جمهور درباره مسائل اقتصادی مطرح شود اما بر اساس گزارش هیأت رئیسه و امضای نمایندگان درباره سؤال از رئیس جمهور همچنان به قوت خود باقی است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس در ادامه تأکید کرد: سؤال رئیس جمهور باید هر چه سریع‌تر به صحن علنی مجلس بیاید و شخص رئیس جمهور درباره مشکلات به وجود آمده اقتصادی و نابسامانی در بازار ارز به مردم و نمایندگان مجلس پاسخگو باشد.
قاضی‌پور همچنین به ماده 5 لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم اشاره کرد و گفت: ما در واقع می‌خواهیم با کسانی برخورد کنیم که جوانان ما را به شهادت رساندند، 17 هزار جوانمرد وطن ما به دست خون‌آشامان و جنایت‌کاران و گروهک‌های تروریست به شهادت رسیدند.
وی همچنین به مشکلات اقتصادی کشور مجدداً اشاره کرد و یادآور شد: فتنه‌های مالی بدتر از فتنه‌های جنگ است، جنگ اقتصادی بسیار خطرناک‌تر و پرپیچ و خم‌تر از جنگ نظامی است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس بر همین اساس اضافه کرد: باید کسانی که اقتصاد ما را به این روز انداخته‌اند اعدام شوند. 
قاضی‌پور در خاتمه عنوان کرد: پول و ارزش ملی ما ناموس ما است کسانی که این ارزش مالی ما را کم کرده‌اند باید با ‌آنها برخورد و حتی اعدام شوند. 
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود