نوسازی و توسعه ساختمان اتاق اصناف میاندوآب بعد از ۳۵ سال
در تاریخ : 09 شهریور 1397
نظرات : 0
بازدیدها : 1,160
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
نایبرئیس اتاق اصناف میاندوآب گفت: ساختمان اتاق اصناف بعد از نزدیک به چهار دهه و پس از صورتجلسات اخیر هیأت رییسه مجمع امور صنفی شهرستان رنگ و بوی تازه به خود دید.
حسین نوری زاده به خبرنگار میاندوآب پرس گفت:با هدف بهبود کیفیت خدمات اداری ، رفع نواقصی که در شان فعالان و مدیران امور صنفی نبود و همچنین بهینهسازی و ارتقای سطح تعاملات اعضای مرتبط با امور صنفی شهرستان، نیاز دیدیم این تحولات را انجام بدهیم و به لطف خداوند متعال در هفته دولت آماده بهرهبرداری بکنیم.
نوری زاده درباره جزییات این تغییر و تحولات افزود: بخشهایی از ساختمان اداری اتاق اصناف که متروکه و بلااستفاده مانده بود احیا و به متراژ این نهاد افزوده شد؛ بخشهای امور اداری و امور بازرسی برای کارآیی بیشتر بهصورت متمرکز به ضلع جنوبی ساختمان منتقل شد، همچنین علاوه بر افزایش متراژ و امکانات و قابلیتهای جدید اتاق اصناف، بهمنظور ارتباط بهینه با شهروندان عزیزمان تغییراتی نیز در اتاق ریاست انجام دادیم.
نایبرئیس اتاق اصناف در ادامه به افزایش پیشخوانهای ساختمان اداری بهعنوان دیگر تغییرات انجام شده در اتاق اصناف اشاره کرده و این تحول را در راستای حل معضل کمبود فضا برای ارتباط بهتر با شهروندان و خدمترسانی بیشتر قلمداد کرد.
نوری زاده درباره تامین منابع مالی این تحولات نیز گفت : تمام هزینههای صرفشده درباره تغییرات فیزیکی و روند اجرایی خدمات ارایه شده جدید، از طرف صندوق اتحادیه مبلسازان و نجاران شهرستان تأمین شده است و درباره تأمین اعتبار میزهای پیشخوان از مساعدت مالی تعدادی از اتحادیههای عضو بهره بردهایم
نایبرئیس اتاق اصناف خاطرنشان کرد : طبق برنامهریزی و پیشبینیهای انجام شده خوشبختانه توانستیم این مهم را در هفته دولت به سرانجام برسانیم و از خداوند متعال خواستاریم به برکت شهدای هفته دولت به ما این توفیق را بدهد که در خدمترسانی به همشهریان عزیزمان خصوصاً اتحادیههای امور صنفی بیش از پیش کوشا باشیم.
نایبرئیس اتاق اصناف میاندوآب گفت: ساختمان اتاق اصناف بعد از نزدیک به چهار دهه و پس از صورتجلسات اخیر هیأت رییسه مجمع امور صنفی شهرستان رنگ و بوی تازه به خود دید.
حسین نوری زاده به خبرنگار میاندوآب پرس گفت:با هدف بهبود کیفیت خدمات اداری ، رفع نواقصی که در شان فعالان و مدیران امور صنفی نبود و همچنین بهینهسازی و ارتقای سطح تعاملات اعضای مرتبط با امور صنفی شهرستان، نیاز دیدیم این تحولات را انجام بدهیم و به لطف خداوند متعال در هفته دولت آماده بهرهبرداری بکنیم.
نوری زاده درباره جزییات این تغییر و تحولات افزود: بخشهایی از ساختمان اداری اتاق اصناف که متروکه و بلااستفاده مانده بود احیا و به متراژ این نهاد افزوده شد؛ بخشهای امور اداری و امور بازرسی برای کارآیی بیشتر بهصورت متمرکز به ضلع جنوبی ساختمان منتقل شد، همچنین علاوه بر افزایش متراژ و امکانات و قابلیتهای جدید اتاق اصناف، بهمنظور ارتباط بهینه با شهروندان عزیزمان تغییراتی نیز در اتاق ریاست انجام دادیم.
نایبرئیس اتاق اصناف در ادامه به افزایش پیشخوانهای ساختمان اداری بهعنوان دیگر تغییرات انجام شده در اتاق اصناف اشاره کرده و این تحول را در راستای حل معضل کمبود فضا برای ارتباط بهتر با شهروندان و خدمترسانی بیشتر قلمداد کرد.
نوری زاده درباره تامین منابع مالی این تحولات نیز گفت : تمام هزینههای صرفشده درباره تغییرات فیزیکی و روند اجرایی خدمات ارایه شده جدید، از طرف صندوق اتحادیه مبلسازان و نجاران شهرستان تأمین شده است و درباره تأمین اعتبار میزهای پیشخوان از مساعدت مالی تعدادی از اتحادیههای عضو بهره بردهایم
نایبرئیس اتاق اصناف خاطرنشان کرد : طبق برنامهریزی و پیشبینیهای انجام شده خوشبختانه توانستیم این مهم را در هفته دولت به سرانجام برسانیم و از خداوند متعال خواستاریم به برکت شهدای هفته دولت به ما این توفیق را بدهد که در خدمترسانی به همشهریان عزیزمان خصوصاً اتحادیههای امور صنفی بیش از پیش کوشا باشیم.